Szalony…

… rzeźbiarz w Oslo. Sama nie wiem, czy to pogoda, złe nastawienie, czy po prostu zła energia otaczająca to miejsce. Mnie się nie podobało. Oceńcie sami.

5 uwag do wpisu “Szalony…

  1. O matko i córko !!! ile tam przemocy!!! Te rzeźby a emanują złem a ja nie wierzę w magiczne energie po za tymi chemicznymi i aura też dla mnie to pogoda no chyba, że ta z fotografii kirlianowskich. jednak tu mam wrażenie, że stajemy po jakieś złej stronie mocy …

  2. Agresywny faktycznie, może jakiś frustrat z tego artysty i musiał w ten sposób się wyżyć i przelać swoją nienawiść do..hm, siebie, ludzi?
    Nie no,wiadomo, rzeźbiarz chciał uwrażliwić, ukazuje zła naturę człowieka, by wzbudzić w nas reakcję zniesmaczenia , chce żebyśmy odczuli tę agresję i to mu się udało.
    Tylko czy takie rzeźby nadają się do ustawienia w parku,gdzie szukamy spokoju,przyjemności, kontaktu z przyrodą? Dla mnie to nieodpowiednie miejsce, (acz przemawia do tzw.mas) jednak wolałabym by rzeźby trafiły do galerii.

Skomentuj

