Pierwsze zajęcia…

… z psychologi osobowości odsłoniły nagą prawdę. Test osobowości EPQR bada naszą osobowość w czterech aspektach: neurotyzm (to, czy się przejmujemy mniej czy bardzie, czy jesteśmy stabilni emocjonalnie), ekstrawertyzm ( poziom otwartości na innych ludzi, chęć ich poznawania), psychotyzm (impulsywność, czyli robię zanim pomyślę) i kłamstwo(to jak bardzo oszukuję się w postrzeganiu siebie, świata, innych)

Moje wyniki były zgodne z wiedzą jaką mam o sobie poza jednym punktem. Psychotyzm wyszedł mi 7 (w skali 1-10), a zatem jestem dość impulsywna. Nigdy, przenigdy tak siebie nie postrzegałam. Ale co tam, może coś źle policzyłam ;P.

Introwertyzm 3, neurtotyzm 3 i niestety kłamstwo 4, a im niżej tym jednostka jest mniej socjalizowana, odpowiada zbyt szczerze, aby być uznaną za kogoś miłego.

Świetnie pokazała babka różnicę między ekstrawertykiem i introwertykiem. Introwertyk – to taki co już wszystkich swoich przyjaciół poznał, a ekstrawertyk – to osoba, która poznając kogoś nowego uważa, że stanie się jego najlepszym przyjacielem.

5 uwag do wpisu “Pierwsze zajęcia…

Skomentuj

