Odbieram pocztę w piątek…

… a tam, niespodzianka, od komornika z Wołomina nakaz zapłaty w sumie na prawie pięć tysięcy. Pierwsze co sobie pomyślałam otwierając kopertę – Wołomin, to pewnie jakieś oszustwo (przepraszam wszystkich uczciwych obywateli tego miasta, ale skojarzenie jest jednoznaczne – mafia). Czytam i zatyka mnie, zapowietrzam się, a ciśnienie skacze do góry – czytaj do poziomu jakie u innych jest uznawane za normalne, o u takich jak ja 90/60 może być zabójcze – wkurw na maksa.

Stron było 6, kiedy dotarłam do trzeciej i doczytałam, że nakaz zapłaty jest na osobę o takim samym pierwszym imieniu i pierwszym nazwisku jak ja, poza tym wszystko inne, to zaczęłam wychodzić z siebie.

Referent w kancelarii komorniczej na mnie nakrzyczał, że muszę zapłacić i basta, i nie obchodziło go, że to zupełnie nie ta osoba. Myślę sobie chcecie wojny, będziecie ją mieć.

Krótki telefon do prawniczki, przesłanie zeskanowanych dokumentów, a już dziś mam na mailu postanowienie o umorzeniu postępowania.

komornik

I teraz wyobraźcie sobie, że takie pismo dostaje Wasza babcia albo mama, albo ktoś kogo po prostu nie stać na prawnika – i taki skurwysyn i oszust – czytaj komornik – zajmie co się da, nie wnikając czy powinien, czy nie…

Mówię Wam wojna, na całego – telewizja, prasa i walka o odszkodowanie, za tych wszystkich ludzi, którzy sobie z nimi nie poradzili.

Howgh!

 

8 uwag do wpisu “Odbieram pocztę w piątek…

  1. Dokładnie tak jak powiedziałaś wojna …
    niestety komornicy tak działają …
    miałam podobną sprawę …
    I byłam bez grosza …
    Gdyby nie przyjaciele nie wiem jak dała bym radę to odkręcić …

  2. Wpada taki skur…- komornik – jełop niedouczony, do domu, w którym nie ma nikogo dorosłego i zabiera dzieciom hulajnogę, innym razem kobiecie pozostającej w separacji z mężem dłużnikiem zabiera ze spiżarni ….. przetwory, które są jej żelaznym zapasem na zimę dla dziecka, na które tatuś-skurwiel nie płaci, i za te niepłacone alimenty ma właśnie …. zapłacić żona?????!!!!! Autentyki z tv!!!!! DO SZKOŁY ICH Z POWROTEM POSŁAĆ!!!PISAĆ I CZYTAĆ NAUCZYĆ!!!

  3. Niestety to już było w tefałenie i nic to nie daje… Ja nie rozumiem jaki to jest problem kogoś weryfikować po PESELu chociażby… Ponoć to jest nagminne i ciężko się z tego wykaraskać. Dobrze wiedzieć, że chociaż prawnik ma szanse.

    • nie, jak widać nie tak ciężko… wystarczyły dwa telefony… jeden do wierzyciela, drugi do komornika…

      coś musi to dawać i nie można odpuszczać, swoją droga już się cieszę, że Pani Komornik zasili konto stowarzyszenia pokrzywdzonych przez komorników😉

Skomentuj

