Wilk.

Z Wall Street zaliczony.

Momentami śmieszny, momentami nudny, długi.

Potwierdza moją hipotezę, że aby być bardzo bogatym niezłym skurwysynem trzeba być.

 

7 uwag do wpisu “Wilk.

    • grywanie w lotto to łut szczęscia a nie zarabianie…
      zarabianie jest możliwe wtedy kiedy odkładasz być na korzyść mieć… i wszystko temu podporządkowujesz…

  1. Jakoś nie mam ochoty się zżymać na niewątpliwie świetnie wykreowaną postać, wolę sobie darować te emocje, bo skurwysyństwa wokół w życiu mam dość. A Papuszę widziałaś? Ciekawa jestem opinii innych. Ja nie dotarłam niestety z przyczyn rodzinnych, bilet miałam w kieszeni, ale, ech, życie…

    • Ależ to sama przyjemność:))) A teraz morał: Moja mama jest całe życie nieszczęśliwa, bo …. nie ma z kim pójść do kina. Ja tam wolę być szczęśliwa w kinie, teatrze, czy filharmonii nawet sama, choć rzadko mi się to zdarza, zawsze jakaś koleżanka ma na to samo ochotę, co ja. Mąż ma najczęściej ochotę na coś, na co ja akurat nie mam(wiadomo, co), ale do kina też udaje mi się go zaciągnąć nawet na s-f:, które uwielbiam :)))

Skomentuj

