Czasami mam…

… wrażenie, że jestem centrum wszechświata, a raczej jakiejś trąby powietrznej. Powiedzcie sami… jakie jest prawdopodobieństwo, że Wasz dermatolog jest również onkologiem i pracuje w tym samym szpitalu, do którego wybiera się Wasza Matka, tylko na oddziale obok?? No jakie do cholery….

Dowiedziałam się dzisiaj dzięki temu, że przy resekcji raka jelita grubego w okolicy kątnicy, następuje od razu zespolenie jelita cienkiego z grubym i pacjent nie musi chodzić z torebką na kupę, a to już jakiś plus. Przez siedem dni po operacji jest pacjent karmiony dożylnie i tak samo nawadniany. Później delikatnie wdrażane jest odpowiednie żywienie. Na oddziale jest dietetyk, więc wszystko wyjaśni co i jak. Jeszcze 26 dni.

Dobrze, że mam sesję, więc czas zleci szybciej niż zwykle w miotaniu się pomiędzy pracą, szkołą i szukaniem zimy.

7 uwag do wpisu “Czasami mam…

Skomentuj

