chyba…

…. mam zapalenie oskrzeli. Piszę chyba, bo jeszcze nigdy ne miałam i nie wiem na pewno. Ale ból w klatce przy kaszlu zdaje się na to wskazywać. Przed 7.00 jadę do lekarza, boję się zanieść to na onkologię, musze wiedzieć na pewno, czy zarażam, czy nie.

Update: 08:30.

Kiedy pisałam tego posta nie wiedziałam jeszcze, że nie mam głosu. Nie dość, że mam wirusowe zapalenie oskrzeli, to jeszcze krtani. A co za tym idzie nie mam głosu. Najgorsze jest, to że nie mogę mamy w szpitalu odwiedzać, żeby ich tam nie pozarażać. Czeka mnie około 5 dni izolatki. Zwariuję chyba.

12 uwag do wpisu “chyba…

  1. Ja miałam 11 dni izolatki. Grypa, przy tym zapalenie oskrzeli na granic z zapal. płuc.Leżałam wraz z moimi latoroślami, ten komu spadła temperatura z 40 do 38 robił wszystkim herbatę itd, itp…Teraz jeżdżę z lekami do znajomych, całe rodziny chorują.

  2. Pewnie to łatwo powiedzieć, ale o psychikę też warto zadbać, by z tego szybciej wyjść, porozmawiać z kimś kochającym, obejrzeć podnoszący film. Zdrowia!

  3. Zabrzmie okrutnie ale bardzo realnie:) Lepiej zebys zwariowala niz zawlokla zarazki na onkologie. Dasz rade, a mama i tak wie, ze robisz to dla jej dobra.

Skomentuj

