Po wielu…

… dniach przysypiania na stojąco, siedząco, za kierownicą, w kolejce w sklepie, przy obiedzie… dla odmiany.. dzisiaj nie mogę spać. A Wy?

 

11 uwag do wpisu “Po wielu…

  1. Wszystko w normie. Trudności z zaśnięciem a właściwie z przesypianiem całej nocy zaczynają się w okolicach październikowej zmiany czasu i trwają (u mnie) do końca grudnia. Potem udaje mi się zasnąć i bezproblemowo przesypiam do marca kiedy to znów nastaje zmiana czasu i pojawiają się przejściowe trudności ale to tylko chwila i mniej więcej do wakacji mam spokój. Gdy nadchodzi lato z upałami znów mogę zapomnieć o śnie lecz gdy tylko nadejdzie ochłodzenie (nie jakaś tam epoka lodowcowa od razu) Morfeusz wita mnie z otwartymi ramionami i tak nieprzerwanie aż do październikowej zmiany… A circle of life😉

    • właśnie mnie olśniło, że dziś jest zmiana czasu.. nareszcie przestanę sie zrywać 5:20… teraz to już będzie dużo bardziej ludzka godzina🙂

Skomentuj

