kilka tyygodni temu…

… byliśmy na imprezce u znajomych… jakoś tak się stało… że skończyło się oglądaniem zdjęć sprzed lat (błogosławiony gdrive).

po pierwsze: moje własne zdjęcia wydały mi się całkiem niezłe… emocje wygasły, zapomniane zapachy i konteksty.. z perspektywy czasu wydaja się lepsze
po drugie: dzieci rosną a my starzejemy się całkiem przyzwoicie…
po trzecie: prawie na każdym zdjęciu mam taką samą minę, a spośród tysięcy ich.. ze mną można znaleźć tylko kilka…

Ra

 

8 uwag do wpisu “kilka tyygodni temu…

  1. Oglądałam ostatnio zdjęcia ze szkoły i stwierdziłam, że z tych kilkudziesieciu osób, które poznałam w okresie gimbaza-licealium mam kontakt może z pięcioma…

Skomentuj

