a może…

… zostanie europosłem, to jest jakiś plan? Idziecie na wybory, ja idę, choć nie wiem jeszcze gdzie jest mój lokal wyborczy, ani na kogo głosować. Najwyżej oddam nieważny głos, ale to zawsze głos… najgorzej, jak ktoś siedzie w domu i narzeka, że oni to… oni tamto.. a nawet nie pójdzie zagłosować…

5 uwag do wpisu “a może…

  1. Malkontenci nie mają racji. Wybieram się, choć od tych wyborów niewiele oczekuję, no może poza tym, że będzie to najwiarygodniejszy sondaż poparcia partii politycznych w Polsce. To taka formuła przedbiegów przed właściwymi wyborami w 2015 roku.

  2. Ja nie pójdę zagłosować z przyczyn technicznych – za późno się obejrzałam, że są wybory, a ja mieszkam z daleka od miejsca zameldowania🙂

  3. Patrz mój wpis na blogu:)))
    Od paru postów nie widzę Twoich wpisów u Ciebie, dopiero dziś czytam:) Może to mój komp, a może ta burzowa pogoda:)))

Skomentuj

