Na moje..

… nieszczęście mam do czynienia z taką archaiczną firma jak Tauron. Od lat działa na moją szkodę nie dając możliwości zrobienia polecenia zapłaty. Mało tego, dla regionu gdzie nieszczęśliwie jestem zmuszona pobierać od nich energię, nie można korzystać z e-BOK. O co tu chodzi. Naprawdę nie zależy im na terminowych zapłatach. Wśród wszystkich rachunków jakie płace, ten jeden wymaga mają obecności. Wszystkie pozostałe dzieją się sam. Oszaleć idzie. Wydawałoby się, że mamy XXI – chyba w opolskiem o tym zapomnieli, a może jeszcze nie zauważyli.

7 uwag do wpisu “Na moje..

Skomentuj

