Za telewizją…

… nie przepadam, pisałam już to wielokrotnie, ale z racji wdowieństwa zabijam czas. Wiedziona reklamą w HBO, że Czysta Krew, ze ostatni sezon dotrwałam jakoś do 23.00, co w moim wykonaniu jest nielada wyczynem. Po pierwszych 3 minutach pomyślałam, co za idiota kręci takie filmy, po kolejnych kilku, dla kogo one są kręcone, następne kilkanaście spędziłam zastanawiając się dlaczego wciąż się w to gapię… i tak z pilotem w ręce, palcem na przycisku off dotrwałam do końca… Nadal jestem zdziwiona co mną powodowało… A teraz oglądam Wolverine…

5 uwag do wpisu “Za telewizją…

Skomentuj

