zacytuję poetkę…

Zbankrutował mi
dzisiaj cały świat
już wiem jak się traci
na giełdzie rozpaczy.
Ogień w głowie mam,
w sercu siwy dym.
Bóg opuścił mnie,
urwał mi się film

4 uwagi do wpisu “zacytuję poetkę…

  1. Jestem slaba w metaforach:))) Ale jesli cytujesz poetke odnosnie od tego co dzieje sie w Twoim zyciu to ja mysle, ze tak naprawde w Twoim zyciu powoli wylania sie poczatek nowego, lepszego, tylko Ty jeszcze tego nie widzisz.
    Pamietaj o tym, ze aby otworzyc nowe drzwi trzeba zamknac stare:)))
    Wiesz, ze ja wiem cos o tym;))

Skomentuj

