w lipcu..

… przyszłego roku minie 10 lat mojego blogowania. Na różnych platformach, na różne tematy… przez ten czas spotkałam całe mnóstwo ludzi (niektórych nawet w realu), od wyboru do koloru… ale pierwszy raz zdarzyło mi się zostać wywołaną do odpowiedzi… dziwna sytuacja… zdziwiona, mile połechtana, z rozdzwonionym alarmem pod czaszką, a co chodzi, co czynić, co począć gdzie się udać?

Pytania są następujące:

1. Największą inspiracją jest dla mnie… zmiana… nieokiełznana, nieunikniona, niewiadoma…
2. Najbardziej lubię w sobie… ten moment kiedy wszystko w głowie się układa w słowo eureka
3. Kiedy mam czas dla siebie najchętniej…
zażyłabym pachnącej kąpieli, ale nie mam wanny😉
4. Gdybym była zwierzęciem to byłabym…
mustangiem… z rozwianą grzywą przemierzającym bezkresne prerie…
5. Książka, która zrobiła na mnie największe wrażenie to…
nie było jednej, są tysiące, których nie sposób wymienić.. ale kiedy byłam dzieckiem zawsze chciałabym być Winetou
6. W podróż marzeń pojechałabym do…
Australii, a tak naprawdę oddałabym życie za możliwość lotu w kosmos…
7. Jestem…
chwilką, oka mgnieniem….

A Ty, jak odpowiesz na te pytania?

Jedna uwaga do wpisu “w lipcu..

Skomentuj

