Mama…

… tym razem zalicza chemię świątecznie-weekendowo. Jutro przyjeżdża, zostanie do niedzieli. Chociaż w trakcie chemii czuje się strasznie, mówi że generalnie czuje się lepiej. Więcej jej się chce. Mówi również, że czuje w miejscach przerzutów mrowienie, swędzenie i takie różne, a Pani doktor stwierdziła, że nie wyczuwa już guzka na brzuchu.

Tomograf 2 grudnia.

Czy można mieć nadzieję, czy można sobie pozwolić na taką chwilę odprężenia…?

7 uwag do wpisu “Mama…

  1. Serce mi przestalo bic jak zobaczylam tytul….
    Pewnie, ze mozna miec nadzieje i powiem wiecej ja tez czulam w tym miejscu gdzie mialam guza lymphomy (na plucu) takie dziwne mrowienie. 10 dni po pierwszej chemii pierwszy raz zupelnie bezwiednie zrobilam taki gleboki oddech i az mnie zatkalo ze zdziwienia, ze moge tak oddychac. Nie moglam sie nacieszyc jak glupie dziecko.
    A potem wlasnie czulam to dziwne mrowienie, takie delikatne i powiedzialam o tym Wspanialemu ale on chcial byc bardzo ostrozny i nie robic mi wielkich nadziei wiec stwierdzil, ze byc moze moj umysl kreuje to uczucie mrowienia, bo w sumie jak w szpitalu mowili o „massive tumor” to nie moglo to az tak szybko zniknac.
    Po trzech chemiach uparlam sie na PETscan, onkolog tez twierdzila, ze to za wczesnie, ale ja sie uparlam. I ten PETscan wykazal, ze guza juz NIE ma zupelnie NIE ma i obydwa wezly chlonne, ktore byly zaatakowane sa czyste.
    Kochana, pielegnuj w myslach to mrowienie, ja bede to robic razem z Toba… bo to naprawde DOBRY znak…
    Nie masz pojecia jak sie ciesze….
    Tak jak sie wystraszylam tytulem tak teraz koncze komentarz ze lzami radosci w oczach.
    Ucaluj mame ode mnie, nawet jesli nie wie o moim istnieniu to po prostu ucaluj bez wyjasniania.

    • wie, wie…. na kogoś musi sie złościć o tę herbatkę, a herbaty to ona nie znosi najbardziej na świecie 😉

      dzięki za te słowa Star, wielkie dzięki…

  2. Po komentarzu Star zaszkliły mi się oczy,niech będzie tak jak napisała! Nie znam się,ale jesli to jest dobry znak,to zyczę Twojej Mamie tego mrowienia i wyzdrowienia,bardzo,bardzo.

Skomentuj

