od ośmiu lat…

… mam konto w ING Banku. I chyba po dzisiejszej rozmowie zmienię go bez żalu.

Od kilku dni na przelewach pokazuje mi się adres z 2007 roku zarówno na kontach osobistych jak i na firmowych. Zadzwoniłam więc dziś na Help Line. Pan jak to zwykle ostatnio bywa z rozmowach z bankiem poprosił o odpowiedź na kilka pytań celem weryfikacji.

Pytanie 1.
Pan: Czy podała Pani e-mail do kontaktów bankiem?
Ja: Nie wiem, nie pamiętam…

Pytanie 2:
Pan: Czy ma Pani kartę do rachunku bieżącego?
Ja: Do którego bieżącego? Mojego własnego, tego z mężem, czy firmowego?
Pan: Któregokolwiek…
Ja: Jak mam odpowiedzieć na to pytanie jeśli: tak – dotyczy dwóch z nich, nie – jednego z nich, a nie wskazując o który rachunek konkretnie mnie Pan pytanie nie wiem, co mam odpowiedzieć.

Pytanie 3:
Pan: Czy karta, którą Pani posiada do rachunku bieżącego to visa czy mastercard?
Ja: do którego rachunku bieżącego? Jak chce mnie Pan zweryfikować jeśli zadaje mi Pan niekonkretne pytania?
Pytanie brzmi, czy świat oszalał, czy ja się czepiam?

2 uwagi do wpisu “od ośmiu lat…

    • nie czepiam sie konsultanta tylko systemu, nie zapewnia wymaganego poziomu bezpieczeństwa.. nie kupuje bułek w piekarni, tylko pozwalam obcym osobom zarządzać własnym majątkiem, a moim zdaniem wymaga pewnej dozy profesjonalizmu

Skomentuj

