4 listopada…

… w ing online wszystkie moje rachunki zaczęły pokazywać adres sprzed 5 lat… dlaczego? Samo ing nie wie… nie ma śladu w ich systemie (PODOBNO!!!???, chyba mają słabe it), że coś było zmieniane. Kto na tym cierpi? Jak myślicie? Klient oczywiście.

Byłam już raz zmienić ten adres, a dziś się okazuje, że jeszcze na jednym rachunku jest stary. I znowu musze tam pojechać, bo bez mojego podpisu nie zmienią. A czy ja podpisywałam coś o zmianie na stary? Nie. W związku z tym proszę przywrócić tak jak było bez mojej obecności.

Jaki bank polecacie?

Jedna uwaga do wpisu “4 listopada…

  1. Sprawa z adresem to pikuś. Przez kilka dni po 10 listopada nie miałem dostępu do firmowych pieniędzy online. Zmiana interfejsu pokazała piękna stronę, ale dla mnie całkowicie nieprzydatną. Po kilku dniach udało się im rozwiązać problem.

Skomentuj

