Nienajlepiej…

… Mama dzisiaj wyglądała. Blada znowu jak ściana. We wtorek tomograf i kolejna chemia. Włosy już prawie wypadły. Powinna je ściachać maszynką. Może jutro pójdzie do fryzjera.

3 uwagi do wpisu “Nienajlepiej…

  1. Niestety sa dni lepsze, sa dni gorsze. Chemia na pewno nie jest maseczka upiekszajaca, ja jeszcze teraz, bylo nie bylo 5 miesiecy po chemii mam dni, ze wygladam jak kupa, blada kupa.
    Teraz dopiero po tych 5 miesiacach, nagle widze skutki chemii, paznokcie, ktore cale zycie byly moim powodem do dumy (buahahaha) teraz sie lamia, sa kruche, wysuszone i generalnie wygladaja tragicznie. Nigdy w zyciu nie maialm tak strasznie brzydkich paznokci.
    Podobnie skora, sa dni, ze wygladam super i nawet nie musze myslec o makijazu, a sa takie, ze jestem szaro-blada. Dodatkowo, jesien tez robi swoje, nawet zdrowym a co dopiero takim jak Twoja mama czy ja.
    Wlosy to akurat ja sobie zazyczylam, zeby mi Wspanialy zgolil, w domu.
    Bez wzgledu na to jak czlowiek jest przygotowany na zetkniecie sie z wlasna lysina, to jest to przezycie, ogromne przezycie… nie odwazylabym sie robic tego u fryzjera.
    No chyba, ze w zamknietym zakladzie po godzinach pracy i zaufany fryzjer, a do tego ktos kto potrafi otrzec pierwsze lzy.

Skomentuj

