Organizacja Mafijna…

… wiecie o czym będzie? O tak zwanej bezpłatnej służbie zdrowia.

W związku z powaznym podejściem do mojego ucha, lewego zreszta, ekspresowo zaordynowano mi operację przegrody nosowej. Pofatygowałam się po 15 latach do mojego rodzinnego. O tym, że Panie w recepcji opryskliwie nie mogły się nadziwić, że nie znam nazwiska własnego rodzinnego już nie chce mi się pisać. A więc zajechałam do rodzinnego, wzięłam skierowanie do laryngologa, do tego samego za wizytę u którego zwykle płacę 150 pln (a jednak można na nfz???!!!).

To skierowanie z nfz, pozwoliło laryngologowi (temu samemu, któremu zwykle płacę 150 pln za wizytę !!!???) wystawić skierowanie na operację przegrody do publicznego szpitala. Naprawdę próbowałam się tam dostać. Zmarnowałam na to mo ostatni wolny poniedziałek.

Z samego rana pojechałam do szpitala na Lutyckiej, gdzie na drzwiach wyczytałam, że skierowania są obsługiwane pomiędzy 12:30-13:30. No to pojechałam na Raszei..tam okazało się, że oni takie sprawy załatwiają w środy i czwartki między 8:00 a 11:00. W tym momencie zaczęłam zaliczać lekki wkurw. Wróciłam na Lutycką lecę pod te cholerne drzwi, a tam… pacjenci w poradni poumawiani na godziny i 20 innych osób ze skierowaniem bez umówienia podobnie jak ja. Wchodzi ten co się wepchnie. Obłęd! Myślę sobie to się nie dzieje naprawdę, to musi być jakiś Bareja albo cuś.

Kiedy wkurw sięgnął zenitu umówiłam się do najbliższego prywatnego lekarza. Był poniedziałek – w środę byłam już po operacji – jedyne 2500 pln.

Mam głębokie przekonanie, iż cały system tzw. bezpłatnej służby zdrowia jest tak zorganizowany, aby wkurwić pacjenta, żeby poszedł leczyć się prywatnie.

To jeszcze nie koniec historii, ale o tym jutro albo pojutrze…

3 uwagi do wpisu “Organizacja Mafijna…

  1. Niestety systematycznie przeżywam podobne sytuacje. Już nie wspominając o tym że @@@@@@ eWUŚ wyświetla mnie na czerwono więc ciągle mam problem z recepcjonistkami, które oświadczają mi że nie jestem przecież ubezpieczona a na nfz chcę być przyjmowana…. Bardzo dobra nazwa – „mafia” – to świetne określenie.

Skomentuj

