stuknęła 5 chwilkowa rocznica…

Dziesiąta w ogóle. Od czego zaczynaliście? Ja od onetu, a Wy? Przez lata w chwilach kiedy było mi źle poprawiałam sobie nastrój zaczynaniem od nowa… szukaniem nowej platformy, nowego sposobu na bloga… Dziś żałuje, że już tego nie ma… ale co zrobić.. jeszcze nie jedno przede mną. Jak tylko podleczę, tę cholerną grypę ;).

12 uwag do wpisu “stuknęła 5 chwilkowa rocznica…

  1. zaczynałam na blog.pl i tam naprawdę sporo lat, potem różne miejsca różna długość, przez 2 lata Zwierciadło, które teraz wykasowało bez mojej i innych uczestników zgody istniejące blogi (SIC!) i wreszcie tu

Skomentuj

