Tęskno mi …

… do zapachu skoszonej trawy, ciepłego chleba, ognia w kominku, wanny pełnej pachnącej piany.
Tęskno mi do dziecięcej beztroski, niewiedzy, nieświadomości.
Tęskno mi do chaosu i do wolności, i niezależności.
Tęskno mi do wielu rzeczy… a Wy, do czego tęsknicie?

856_m2009KrzysztofIwinNuda3030_1000Na marginesie.
Tęsknić do, czy tęsknić za? Tęskno mi do, czy tęskno mi za?

7 uwag do wpisu “Tęskno mi …

  1. Obie formy są poprawne. Choć na moje językowe wyczucie lepiej brzmi „tęskno mi do” i „tęsknię za”.
    A za czym tęsknię? Za wolnością, której nie mam tak do końca, za moim dawnym życiem, za moim dawnym pozytywnym świrem, którego teraz mam w sobie jedynie cień, za moimi ludźmi, którzy już w większości odeszli z mego życia, za moim pisaniem, za ciepłem i słońcem, a nade wszystko – za Kimś, kogo kocham. Za fizycznym z Nim przebywaniem… Takie rozdarcie to jest między przeszłością, tym co było fajne, ale już nigdy nie wróci, i między przyszłością, która dopiero będzie, i nie wiadomo co robić, żeby była taka, jak sobie wymarzyłam…

Skomentuj

