Ja na…

.. na Kukiza głosowałem i moja żona również. Komor niech sobie przemyśli, a Kukiz i tak nie wygra.

A ja miałem na Ogórek zagłosować, ale cycków nie pokazała…

Takie dziś słychać rozmowy wokół🙂. A u Was?

724774fe-b6bd-11e4-8fa5-0025b511226e

8 uwag do wpisu “Ja na…

  1. A na kogo głosowałaś? Na Jarubasa. A kim jest Jarubas? Ja tylko na Kukiza. No a ja na Bronka, ale straszne, że Duda wygrał. No ja na Dudę głosowałem. A ja na Korwina. CO? NA KORWINA?!

    Ja na Jarubasa głosowałam. A na drugą turę nie wiem czy pójdę, bo nie wiem co wybrać – na zawsze POPiS…

  2. Mój przyjaciel powiedział wczoraj wieczorem, że gdyby wiedział, że Kukiz śpiewał „O, Hela twoje ciało mnie onieśmiela”, to też zagłosowałby na Kukiza…

Skomentuj

