Cieszy się człowiek…

… jak dziecko, radością czystą, kiedy coś co zaprojektował zaczyna działać bez nacisków, przekonywania, zabiegów PR. Ot tak po prostu, z dnia na dzień.

Lubicie to uczucie?

2 uwagi do wpisu “Cieszy się człowiek…

  1. To uczucie jest najlepsze. Człowiek czuje się wówczas taki szczęśliwy i spełniony.

    Trafiłam do Ciebie znowu. Kiedyś czytałam twojego bloga, gdy sama prowadziłam swojego – nawet masz go na liście blogów czytanych „Twórcze życie”. Tamten blog już nie istnieje, ale mam nowego i mam nadzieję, że tym razem się uda. Że zacznie działać to czego tak bardzo chce i to nad czym pracuję. Wtedy człowiek się może cieszyć jak dziecko. A do Ciebie znów będę zaglądać😉

Skomentuj

