Irracjonalna…

… blokada.

Boli mnie, ale nie chcę brać za dużo przeciwbólowych.

Ponieważ? Zaszkodzą na zdrowie? Uzależnisz się? Ponieważ cierpieć jest wskazane, a ulżyć sobie to samo zło? Mówiłaś, że najbardziej się boisz cierpieć, jak cierpiał Twój brat, a jednak nie bierzesz leków kiedy są potrzebne?

Oczywiście nie pytam Mamy o to, zadaję te pytania tutaj, może ktoś mi wyjaśni, jak mam to Mamie wyjaśnić?

10 uwag do wpisu “Irracjonalna…

  1. Ale co chcesz jej wyjaśnić? Ona nie chce wziąć tabletki, a ty chcesz, właściwie to czego ty chcesz? Chcesz żeby ona wzięła tabletkę, bo coś ją boli? Czy może chcesz jej powiedzieć coś o tej tabletce? Proszę cię, pisz swoje posty w taki sposób, żeby dało się je zrozumieć bez zadawania stu pytań do twojego pytania. Dziękuję🙂

    Ale czemu ty trwasz z nią w tym bólu? Boli cię to, że ją coś boli i chcesz usunąć jej ból, żeby usunąć swój, czy jak? Polacy bardzo lubią postawę męczennika (ty cierpisz, to ja pocierpię razem z tobą, wejdę na twój krzyż i jeszcze bardziej ci tym zaszkodzę, ale ja chcę trwać w cierpieniu razem z tobą… Jeśli pokażę ci że cierpię razem z tobą to…będę jak Zbawiciel)

    Tak, wiem, chcesz ją uchronić przed doświadczaniem bólu, bo ją kochasz, tak?
    Pamiętaj, że każda istota, która rodzi się w świecie dualnym musi przejść przez pewną ilość bólu, po to aby nauczyć się nie czuć strachu. Żyjąc na Ziemi uczymy się przede wszystkim przezwyciężać strach, a ból wywołuje największy strach, więc musimy się zmierzyć też z bólem.

    Bardzo często ludzie sami sobie tworzą ból (np poprzez jedzenie trucizn). Różne choroby (np rak) są skutkiem (destrukcyjnego) życia duszy (myśli i uczucia) i jeśli dana dusza nagromadziła zbyt dużo „zniszczenia” (np człowiek przez wiele lat zamiast wytwarzać w sobie radość, wytwarza złość, pretensje, itp – uczucia bardzo niskiego poziomu/ciemna strona mocy) i to zniszczenie musi gdzieś się „wyładować” żeby nie zniszczyć duszy (tak działa ten system), tak więc zniszczenie przechodzi na ciało fizyczne (i tutaj pojawia się rak, który przechodzi z jednego miejsca ciała na drugie).

    Nie musisz w to wierzyć, to tylko moje zdanie.

    PS:
    Blokada to strach

  2. ło jazzu strasznie dużo założeń poczyniłeś po przeczytaniu 2-3 zdań.

    Posty piszę tak jak mi się podoba i nadal będę to robić w taki właśnie sposób.

    Jeśli masz wątpliwości co do przeczytanego, to może po prostu nie odpowiadaj? Albo zadaj pytania? Same pytanie? Chyba nie byłeś ciekaw moich odpowiedzi, skoro postanowiłeś odpowiedzieć na nie sam.

    Co Ci to mówi o Tobie, to co napisałeś?

    Miłego dnia życzę.

  3. Może czuje, że ją te przeciwbólowe jakoś otumaniają?

    Moja babka też czasem nie chce żadnych leków.
    A czasem udaje, że bierze a jak nie widzę wypluwa.
    A niekiedy sama prosi, żebym jej dał tabletki.
    Wiem, że to inny przypadek, ale już się przekonałem, że nie mam co się napinać, przekonywać, namawiać, bo to nic nie daje. Mniej nerwów, jak człowiek odpuści.

  4. Z mojego wlasnego doswiadczenia moge napisac, ze TAK wlasnie zaszkodza na zdrowie!!! Bylam na morfinie przez 4 dni, swietnie, zadnego bolu, a wczesniej byl nie do zniesienia. Tylko ze po 4 dniach nie moglam nawet oddac moczu bez parcia.
    Wyobrazasz sobie, ze przepelniony pecherz daje znak, Ty siadasz na muszli zabawienia a tu nic i dopiero jak musisz przec tak ze bola zebra to cos sie dzieje.
    Nie mialam pojecia skad sie to wzielo wiec zglosilam lekarzowi (bylam w tym czasie w szpitalu) a lekarz „no to sa skutki morfiny”. Natychmiast powiedzialam zeby mi przestali dawac morfine, owszem Oxycodone w tabletkach powoduje to samo, ale juz w zwolnionym tepie. Przeszlam na Oxycodone i nie regularnie co 4 godziny jak mialam podawana morfine ale tylko „na zawolanie” czyli jak juz nie moglam wytrzymac. I okazalo sie, ze z 6 dawek morfiny dziennie potrafilam zejsc do 3 tabletek Oxycodonu.
    Wiesz co, nawet nam chorym zalezy na tym zeby nie rujnowac zdrowia:)))
    Wiem, brzmi paradoksalnie, ale taka jest prawda.

    • Tabletka przeciwbolowa raz w tygodniu?
      To musi byc jakas konska dawka jesli dziala przez 7 dni.
      Pytalam mojego meza, ktory od zawsze pracuje w firmie farmaceutycznej i w sumie zna leki globalnie nie tylko w US. Twierdzi, ze nigdy nie slyszal o takich tabletkach.
      Masz moze nazwe tego specyfiku?

  5. Eulalio, zapytalam tylko o nazwe leku, bo najwyrazniej jest to cos co jest tylko dostepne na polskim rynku. Nic nie moge nadinterpretowac, bo przeciez ja nie przebywam z Twoja mama, nie mam pojecia jak sie czuje i czy ja cos boli.
    Ale skoro tak to odbierasz to juz sie wycofuje do mojego okopu i nie bede sie odzywac. Pozdrawiam i zycze najlepszego.

    • ale gdzie ja napisałam, że on działa 7 dni?? czasem ją coś boli i czasem coś bierze w związku z tym, a czasem się męczy, bo nie chce nic wziąć?

Skomentuj

