ktos to umie przetłumaczyć?

dopiero dzisiaj przyszły wyniki…

wynik

3 uwagi do wpisu “ktos to umie przetłumaczyć?

  1. Diffuse Large B-cell Lymphoma to dokladnie to co ja mam.
    W zaleznosci od wielkosc guza – jesli mniejszy niz 10cm powinna pomoc sama chemia. Z tym, ze to swinstwo wraca, jak widac na moim przypadku, a wtedy traktuje sie juz z grubej rury i wszystkimi dostepnymi sposobami. Najpierw chemia, potem naswietlania i wreszcie przeszczep komorek macierzystych (moje wlasne) szpiku kosci.
    Runda 2 rozumiem, ze to drugie stadium, a wiec nie jest zle, bo oprocz guza moze byc zaatakowanych 2-3 wezly chlonne.
    Przy okazji Lymphoma to Chloniak, jeszcze sie tylko dowiedz czy to jest Hodgkin czy tez Non-Hodgkin. Ja mam N-H i jest latwiejszy do wyleczenia w sensie szybciej reaguje na chemie itp. ale tez lubi wracac, bo jest agresywny.

  2. u nas pacjentom po 65 roku zycia komórek macierzystych sie juz nie przeszczepia… dodatkowo wyczytałam, że przy zmianach neurologicznych choroba jest najgorszego rodzaju i jest w kategorii bezpośrednie zagrożenie życia … czekam na decyzje tego cholernego konsylium, ale nikt nie dzwoni..

    może jeszcze obradują, a może mają wszystko w pompie i kłada laske na starszych pacjentach….

    • Zupelnie nie rozumiem tej granicy wiekowej. Czy to aby nie cicha eutanazja? Ludzie zyja dluzej, moge zrozumiec ewentualnie granice wiekowa w pobieraniu wlasnych komorek macierzystych (ale tez o czyms takim nie slyszalam), ale przeciez sa jeszcze przeszczepy od dawcow.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s