zauważyliście…

… że w jedynce nastąpiła wymiana ludzi? Co prawda dawno nie oglądałam telewizji o tej godzinie, ale nie ma nikogo kogo bym kojarzyła. Mąż mówi, że nawet Pani od pogody jest inna.

ps. u mnie rano było -12, a u Was?

10 uwag do wpisu “zauważyliście…

  1. Nie zwróciłam uwagi,wyszłam na zakupy było mi ok, troche w uszy tylko szczypało,ale luzik, po powrocie okazało sie ,że jest -9.:)
    Dawno nie ogladałam tv,a szczególnie jedynki, wiec nie rozpoznalabym kto nowy. teraz z mezem ogladamy filmy i seriale ,z pendriva,wiec nie zdążyliśmy zauważyc zmian.

  2. U mnie dzis 4C ciagle na plusie, ale w poniedzialek ma byc -1C ja piernicze, zima:)) Pierwszy raz dzis wlaczylam ogrzewanie, ale na noc i tak wylaczymy, bo lubimy spac w zminym pokoju.

Skomentuj

