lubię podróżować.

I robię to często. Takie hobby wyniesione z domu. A Wy? Lubicie?

Dlaczego o tym piszę? Ponieważ zakołatała w mojej poobijanej głowie pewna niepokojąca myśl, że do tej pory nie wstydziłam się przyznać, że jestem z Polski. Dziś, chyba powiedziałabym o tym z pewną dozą nieśmiałości. Natomiast jeśli nic się nie zmieni w najbliższym czasie w kierunku odwrotnym od głównego nurtu, będę się wstydzić prawie na pewno.

Tak, jestem za skróceniem kadencji Prezydenta, Sejmu oraz Senatu.

Jedna uwaga do wpisu “lubię podróżować.

  1. Witaj. Podróże to moja pasja. Pamiętam okres dawnych rządów PIS, kiedy tłumaczyłam pewnemu światłemu Malezyjczykowi, że mentalność przywódców nie jest tożsama z punktem widzenia obywateli. Obawiam się, że znowu trzeba będzie powrócić do tych praktyk…

Skomentuj

