Dawno nie dzwoniłam…

… do Mamy. Od czasu do czasu taka myśl mnie nachodzi. Dziś właśnie. Mija 13 miesiąc, a ja wciąż mam to niepoukładane.

Z Tata wszystko w najlepszym porządku fizycznie, psychicznie niestety nie bardzo, nie ma apetytu na zycie. Ostatnio zamarzył o prowadzeniu auta. Nie powiedziałam nie, stwierdziłam, że jak przejdzie psychotesty to ok.  Będe się martwić co dalej jeśli przejdzie.

Skończyłam jedną szkołę, zaczełam kolejną. W ubiegłym tygodniu zrozumiałam, że mój nastrój zależy ode mnie, nie od mojej mniejszej lub wiekszej depresji. Radziłam sobie z nią tyle lat i skrzętnie ukrywałam nawet przed sobą, moge zrobić to znowu😉. Najważniejsze: dużo zajęć, w tym jak najwięcej tych, które cieszą.

A co u Was?

Jedna uwaga do wpisu “Dawno nie dzwoniłam…

Skomentuj

