Spakowałam…

… mu kilka rzeczy, kołdrę, poduszki, kilka kocy, pościel, ręczniki, jego przybory toaletowe. Ciuchy spakuje sobie sam. W mieszkaniu w którym będzie mieszkał jeszcze jest biuro do końca roku, ma zatem do dyspozycji tylko mały pokoik.

Wysłałam wczoraj wytyczne do adwokatki zgodnie z tym co domówiliśmy. Wymusiłam niejako na nim, aby określił się „na papierze”, czytaj e-mailem, że zgadza się na taki podział, no i tyle…

… i have a nice life without me.

5 uwag do wpisu “Spakowałam…

  1. Ojej, trzymaj się bardzo mocno. Nie wiem jak to jest – rozwód i w ogóle, ale jestem w stanie sobie wyobrazić ponowny start życia i to byłoby szaleństwo.

Skomentuj

