została mi…

… jedna szafa do przejrzenia. Dziś wyrzuciałam 4 worki śmieci i 3 worki wrzuciałam do pojemnika PCK. Tak wiele nic nie znaczących, niepotrzebnych rzeczy uzbierało się przez te 20 lat. I to mimo wielu przeprowadzek, które każdorazowo zmuszały do czystek.

Wczoraj oddał mi klucz.

surprised girl in pink

Jedna uwaga do wpisu “została mi…

  1. Mnie przez rok uzbierało się tyle gratów do wyrzucenia, a co dopiero po 20 latach. Ale popatrz na to z tej strony – czyste mieszkanie, czysty umysł. Czy jakoś tak.. 😉

Skomentuj

