remont 2017

Przebiega zgodnie z planem. Wszystko w ramach akcji „pomaluję swój świat…”. Wydałam starą sypialnię, zamówiłam nową, jutro montaż. Pomalowałam gabinet i sypialnię, zrobiłam renowację podłóg (błogosławiony wosk na deskach). Przy okazji wydałam swoje książki, prawie wszystkie… napierw poszła literatura młodzieżowa, wybierałyśmy razem z bratanicą, potem pojechałam po kartony i spakowałam resztę. Zostawiłam sobie tylko te trudne.

Przezyły ze mną 8 przeprowadzek, a teraz bez żalu sie z nimi pożegnałam. 7 dużych kartonów, torba iekeowska i 3 małe kartoniki… No cóż, do wszystkiego człowiek musi dorosnąć, każda decyzja ma swój czas.  20376092_144039439523631_5730366262947776485_n

Wydałam również większość pamiątek z podróży, kilka obrazów. Leżały, zbierał się na nich kurz, nikt ich nie kochał. Mamy siostra przygarnęła je z radością ;).

 

Skomentuj

